CONSUMATOR ╚śI REALIZARE

REGândIȚI-VĂ PROIECTAREA PachetELOR
T─éIA╚ÜI TIMPUL ╚śI COSTUL, F─éR─é T─éIEREA COL╚ÜURILOR

Cu departamente interne ╚Öi agen╚Ťii externe, ecosistemul de ambalare este ├«n continu─â expansiune. C├ónd grupurile lucreaz─â ├«n propriile silozuri, colaborarea este provocat─â, termenele se extind ╚Öi costurile cresc. Identifica╚Ťi zonele pe care s─â v─â concentra╚Ťi, astfel ├«nc├ót s─â pute╚Ťi livra ambalaje c├ó╚Ötig─âtoare pe pia╚Ť─â mai rapid ╚Öi mai ieftin ca niciodat─â.

MISIUNEA PROIECTULUI

Tehnologia de proiectare a pachetelor este în creștere, la fel și așteptările sale de a crea și de a livra.

Satisfacerea cererii consumatorilor ├«nsemna crearea celui mai bun produs disponibil. Dar vremurile s-au schimbat. Consumatorii de ast─âzi nu sunt la fel de u╚Öor de mul╚Ťumit. Au ajuns s─â se a╚Ötepte la ambalaje durabile ╚Öi ecologice ├«n produsele lor de v├ónzare cu am─ânuntul, precum ╚Öi la un angajament din partea produc─âtorilor de m─ârci de a ├«mp─ârt─â╚Öi aceste valori ecologice.

├Äntruc├ót companiile ambalate pentru consumatori ╚Öi companiile de v├ónzare cu am─ânuntul ├«╚Öi ├«ndreapt─â aten╚Ťia spre reg├óndirea designului ambalajelor, au nevoie de r─âspunsuri pentru a r─âspunde acestor cereri tot mai mari de durabilitate. Produc─âtorii de marc─â trebuie s─â creeze acum modele de ambalaje nu numai cu func╚Ťionalitate sporit─â ╚Öi eficien╚Ť─â mai mare, ci cu performan╚Ťe mai bune la raft. Pentru a face acest lucru, vor trebui s─â exploreze c─âi inovatoare pentru conceperea de noi strategii de proiectare a ambalajelor. Dar ├«nainte de a se putea g├óndi chiar s─â ├«ncorporeze noi caracteristici de proiectare, CPG ╚Öi companiile de v├ónzare cu am─ânuntul trebuie s─â aib─â procesele lor de proiectare p├ón─â la o ╚Ötiin╚Ť─â, sau se vor reg─âsi rapid grupate cu majoritatea statistic─â a defec╚Ťiunilor pachetelor.

Sticla de plastic de astăzi durează 450 de ani pentru a se descompune. Ar putea bio-plasticul de mâine să o facă în 5?

De parc─â apelul la valorile consumatorilor ╚Öi contribu╚Ťia la mediu nu ar fi fost suficiente, proiectan╚Ťii de ambalaje care ╚Öi-au concentrat eforturile asupra durabilit─â╚Ťii au descoperit rapid poten╚Ťialele beneficii economice ├«n utilizarea materialelor regenerabile. De exemplu, produc─âtorii au descoperit c─â minimizarea utiliz─ârii cartonului ondulat ├«n ambalaje are poten╚Ťialul de a reduce costurile de expediere, de a reduce poten╚Ťialul de deteriorare a produsului ╚Öi chiar de a economisi spa╚Ťiu la raft.

Solu╚Ťia pentru proiectele de pachete reciclabile necesit─â optimizarea gestion─ârii resurselor ╚Öi a consumului de energie, integr├ónd ├«n acela╚Öi timp elemente reutilizabile. Furnizorii de ambalaje ╚Öi agen╚Ťiile de proiectare au nevoie de instrumente de cercetare sofisticate pentru a gestiona aceste complexit─â╚Ťi. Pentru a evita c─âderea ├«ntr-un proces ├«ncurcat de prelucrare redundant─â ╚Öi deconectare organiza╚Ťional─â, inventarea urm─âtoarei descoperiri de ambalare necesit─â mijloacele pentru a naviga ├«n ciclul de proiectare - ╚Öi ├«ncepe cu capacitatea de a controla ceea ce crea╚Ťi.

Pot proiectan╚Ťii de pachete s─â fac─â mai mult cu mai pu╚Ťin?

Astăzi, putem face 3 cutii de tablă cu aceeași cantitate de material pe care o lua pentru a face doar una.

Produc─âtorii de ambalaje au f─âcut acest lucru posibil, ├«nv─â╚Ť├ónd s─â inoveze prin recreere - lu├ónd elemente existente ╚Öi exploat├ónd activele de proiectare anterioare, apoi aplic├óndu-le noilor concepte. Dar testarea fezabilit─â╚Ťii unui prototip fizic necesit─â timp ╚Öi resurse pe care mul╚Ťi inovatori de ambalaje nu le au. ╚śi cu 50% din ambalajele noi care au performan╚Ťe mai slabe dec├ót ceea ce ├«nlocuiesc, inovatorii au nevoie de fiecare instrument disponibil pentru a se asigura c─â produsul lor final func╚Ťioneaz─â a╚Öa cum ar trebui.

╚śtia╚Ťi:┬á Proiectarea, ingineria ╚Öi simularea integrate pot reduce timpul de proiectare cu 50 la sut─â ╚Öi costurile materiale mai mici cu 30 p├ón─â la 50 la sut─â in timp ce ├«mbun─ât─â╚Ťirea durabilit─â╚Ťii ╚Öi ├«nc├óntarea consumatorilor?

Ceea ce au nevoie designerii de pachete este o aplica╚Ťie construit─â ├«n jurul procesului de inovare, de la ÔÇ×concept la raftÔÇŁ. Pentru a aplica conceptele de ambalare existente ├«n noi geografii cu investi╚Ťii minime de timp ╚Öi resurse, echipele de proiectare trebuie s─â poat─â evalua ├«n mod colectiv mai multe surse de date ╚Öi s─â partajeze toate activele lor digitale pe un tablou de bord virtual unificat. ├Än loc s─â se bazeze pe alte agen╚Ťii ╚Öi furnizori pentru ceea ce au nevoie, capacitatea de a accesa instantaneu ╚Öi de a reutiliza design-uri, etichete ╚Öi materiale anterioare, accelereaz─â procesul de proiectare inovator ╚Öi cre╚Öte productivitatea.

Pentru a accelera extinderea pe noi pie╚Ťe, proiectan╚Ťii de ambalaje trebuie s─â poat─â adapta proiectele pentru extensii de linie, noi dimensiuni ╚Öi preferin╚Ťe locale mai repede dec├ót competi╚Ťia.

De la executarea cererilor de ordine de schimbare cu analize ÔÇ×acolo unde sunt utilizateÔÇŁ, la simularea performan╚Ťei matri╚Ťei, a produc╚Ťiei ╚Öi a ambalajelor, sincronizarea datelor produsului ├«ntr-un platform─â unic─â permite designerilor de pachete s─â aduc─â produsele pe pia╚Ť─â mai rapid ╚Öi mai eficient.

Dac─â produc─âtorii de m─ârci ar dori s─â creasc─â performan╚Ťele de design ├«n timp ce dep─â╚Öesc ceasul concuren╚Ťei - ar putea s─â o fac─â?

Raspunsul este da. ╚śi ├«ncepe cu vizibilitate.

Produc─âtorii de m─ârci ├«╚Öi dau seama din ce ├«n ce mai mult ├«n fiecare zi c─â, atunci c├ónd vine vorba de lumea designului pachetelor, crearea cutiei ├«ncepe cu g├óndirea dincolo de pere╚Ťii s─âi. Dar colaborarea este un efort de echip─â. ╚śi cu complexitatea ad─âugat─â a cerin╚Ťelor consumatorilor ╚Öi a standardelor din industrie, produc─âtorii de m─ârci care doresc s─â prospere pe o pia╚Ť─â competitiv─â trebuie s─â poat─â vedea imaginea de ansamblu. Au nevoie de un partener care nu numai c─â ├«n╚Ťelege ciclul pentru pachetul inventiv, dar ├«i poate conduce practic pe tot parcursul procesului.

Produsele de consum ╚Öi companiile de v├ónzare cu am─ânuntul trebuie s─â fac─â apel la pia╚Ťa de mas─â, abord├ónd ├«n acela╚Öi timp o agend─â social─â de implementare a metodelor de proiectare a ambalajelor durabile pe parcurs. Produc─âtorii de m─ârci care pot reu╚Öi s─â creeze un design de ambalaj care s─â ofere at├ót o valoare sporit─â consumatorului, c├ót ╚Öi beneficii de durabilitate vor conduce la implicarea consumatorilor ╚Öi la interac╚Ťiunea cu marca. ╚śi crea╚Ťi o mo╚Ötenire de produse c├ó╚Ötig─âtoare la raft.

Buton Suna╚Ťi acum
ro_RORomanian